tisdag 8 februari 2011

Vår känslor!

Det känns i hela kroppen att våren är på väg. Inspirationen börjat att spira:) det finns så mycket som jag vill göra. Att surfa runt ute bland alla fina bloggar ger en så mycket inspiration. Bara älskar alla idéer som finns att läsa om. En av de saker jag fastnade för är att gjuta betong figurer till trägården. Det är nog en sak som jag MÅSTE göra till våren. Piggar nog upp min rabatt och tomt.

En annan sak som jag ÄLSKAR är känslan av att allt ligger framför mig. Semestern, längre dagar, bad, grillkvällar, härliga promenader i vårsolen....finns så mycket att se framemot och jag bara njuter denna tiden och fram till oktober.

Förr tyckte jag att november var en tråkig månad. Men sen vi fick barn i denna månaden så har den blivit så mycket roligare. Det är något att se framemot och att pyssla med. Kalas för stora och små plus en dotter som älskar att få sin del av uppmärksamheten:) Så mycket kärlek till denna lilla varelse

1 kommentar:

  1. kan inte annat än att hålla med dig, nu går vi mot ljusare tider och nu vill man bara ha VÅR!!!!
    Kramar

    SvaraRadera