torsdag 9 februari 2012

Önskar mig

jag önskar mig många saker men det som jag funderar mest just nu på är elvisp. Det är ingen nyhet att vi är i desperat behov av en nu elvisp. Fick en redan förra året i födelsedagspresent, (snart ett år sedan) men då den fungerade dåligt lämnades den tillbaka och någon ny införskaffades aldrig:( Så här kämpar jag på med en gammal elvisp som kanske kan bli klar på en halvtimme och som dessutom låter som den håller på att trilla i bitar hela tiden. Men nu tror jag att jag har funnit två finalister. Det är mellan dessa två valet står
En röd elvisp från badum eller

En i cream färg från Dualit.

Är det  någon som har testat dem?
Sen kommer nästa fråga. Ska jag gå och köpa den till mig själv eller önska mig en när jag fyller år?

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit och klämt på dessa, men de är så satans tunga, så det fick mig att avstå och köpa en som inte vägde så mycket! Ibland får man visphjälp av små händer och då är dessa alldeles för tunga...snygga dock...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så kanske det kan vara, får för mig att de kanske inte är så tunga om man håller dem rätt!?

      Radera