onsdag 26 maj 2010

Lite tillbakablickar på våren som varit

Jag har en del att ta igen eftersom jag inte bloggat innan och idag tänkte jag bjuda på lite foton. Om jag lykas vill säga:) Allt är som en stor djungel för mig just nu. jag hittar inte alla inställningar. Som nu tex. Hur får jag in foton? Det blir till att leta sig fram, men jag ska lyckas. Igår ville jag ha in så att alla kan se vilka bloggar jag följer. Jag vet hur jag vill att det ska se ut men det var inte lika lätt att lyckas. Får se hur det går i dag.

2 kommentarer:

  1. Ååå vad roligt! Välkommen till bloggvärlden! Hoppas du kommer att trivas!
    Ska bli jättekul att få följa ditt och din fina familjs liv här!
    Gulligt av dig att lägga in min blogg i din lista!
    Behöver genast uppdatera min!!! =)

    Hoppas allt går vägen.. man kan lägga tiiiiimmmaaaaarrr på detta! Fniss..

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så kul att du har hittat hit:) Är nästan så jag själv inte gör det haha.
    Förstår att man kan lägga timmar på det. Ska försöka att bara göra små korta inlägg varje gång.
    Gillar att följa din blogg:)
    Får jag veta hur du har det och se lilla Claudia. Så roligt:)

    SvaraRadera