fredag 28 maj 2010

Utklädnad!


Idag bestämde jag mig för att barnas utklädnadsgarderob skulle utökas från inget till något. Har fått önskemål om att kunna spela mer teater. Sagt och gjort jag och barnen åkte till "shoppingcentrat" för att köpa något roligt att klä ut sig med. Det blev små skor, princessvingar, spö, indianbonad och så vackert glittertyg att göra snygga glitterkjolar med. Så i kväll har jag försökt att få ihop dessa. Men jag och symaskinen kom inte överens:( Tror att det är fel på symaskinen...så måste det vara.
I morgon får barnen dansa diskomusik utan de nya kjolarna. Vi väntar på att mormor ska komma hem och hjälpa oss så att tyget kan få sin rätta form.

2 kommentarer:

  1. Spännande!! Hur gick det med sömnaden till slut??!

    /miriam.

    SvaraRadera
  2. Dte har inte hänt en sak sen i fredags. Har haft fullt upp! Återkommer när de är klara;)

    SvaraRadera