söndag 17 oktober 2010

Nu är hallgolvet i ek lagt. Efter mycket funderingar blev det ekgolv med nåt. Det känns hur bra som helst. Bara ÄLSKAR det. Hallen blev så mycket större. Men än är det mycket kvar. Klinkersen skall läggas spottarna ska sättas in tapeter ska väljas och sättas upp salning kring dörrar nya hantag ska väljas och sättas på plats på alla dörrar osv. Listan kan göras så lång innan det är klart. Men vi kämpar på. Tyvärr så ligger min man borta varannan vecka och hela renoveringen står still. Känns så tråkigt att vi inte blir klara men allt ska hinnas med. I går sa H till mig att det känns som att vi får gjort mer på vardagkvällarna än helgerna.... och det är sant. Helgerna ska det hinnas med så mycket annat. Kalas, laga bil, klippa gräs, hjälpa andra osv. Ska snart lägga upp en bild på hallen, men min kära kamera är för tillfället på rymmen. Hoppas att vi snart återförenas.
Har försökt ett flertal gånger att lägga in bilder från internet men det fungerar inte för mig. Måste sätta mig ner med någon som kan så att jag lär mig. Så tråkigt annars.

2 kommentarer:

  1. Ja, jasg vill se bilder. Vi får sätta oss ner ånn dag ås kan jag visa dig hur man lägger in bilder från nätet.
    Din kamera står på vår hylla och väntar på dig, klantiga jag glömde ju ta med den i torsdags, men du kanske kommer på söndag????
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej min vän! Det skulle vara jättebra om du kunde hjälpa mig med att få in bilder från internet:) Jag ska föröksa komma på söndag så då kan jag ta den då.

    Kram

    SvaraRadera