fredag 5 november 2010

Helg i antogande


Veckorna rusar iväg i ett rasande tempo...försöker att hinna med min familj renovering och 100% arbete. Denna helgen har vi inget inplanerat!? Ännu ska tillägas. Hoppas på att vi bara ska mysa, plocka och dona hemma laga god mat och njuta. Öppna en flaska rött titta på Avatar som är ny inköpt i vår familj:) Sist gång jag såg den var på 3D bio och jag blev så åk sjuk!??? Riktigt illa mådde jag och större delen av filmen fick jag blunda:S
det lilla jag såg uppskattade jag dock.

Idag har jag slått på stort och lagt till en bild!? Inte illa. Det blir bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Duktig flicka!!!!
    Låter som en helt ljuvlig helg, mysigt med Avatar-kikande!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Jag har lärt mig av den bästa;) Avatar var underbar!

    SvaraRadera