måndag 7 mars 2011

Händer det saker!

Här hemma har det hänt lite saker i helgen. Mina skåp till vardagsrummet har börjat ta form:)Så roligt. Vi har skrapat fönstren och maken har snickrat ihop brädor som ska föreställa hyllorna. Ikväll ska jag måla dem vita och lyssna på min streamade föreläsning. Det gäller att utnyttja tiden till max. Sen blir det sängen för jag är så j-vla trött...har ju en liten som inte sover:( uppe tolv, tre och så vaknade hon fem var vaken till strax efter sex och halv åtta gick vi upp. Så ser mina nätter ut för det mesta. Efter 2,5 år med denna sömn känner jag mig inte som en människa längre. Men jag lever på hoppet att hon också ska bli stor....så i natt kommer jag att få sova en hel natt!?

2 kommentarer:

  1. Hur lyckas du alltid se så j-kl fräsch ut?!?!?

    SvaraRadera
  2. Du är gullig du:)Det var roligt att höra att du tycker det.

    SvaraRadera