lördag 5 mars 2011

Så mycket jag behöver!!

Spanat runt lite på internet och blir så inspirerad. Det finns så mycket fint som jag känner att jag vill ha!! Eller som jag vill göra. Alla dessa fina idéer som sprutar ut från alla håll. Det känns som att jag inte har tid att göra något annat än att styla mitt hem och mig själv och för att inte tala om barnen:) Men tyvärr arbetar jag 100% och studerar 25% och så var det de här med familjen också. De vill också få lite tid. just nu känns det som att det är lite mycket att göra för att hinna med allt som dröms om. Bara att köpa en liten tavelhylla på IKEA är just nu stört omöjligt. När ska det hinnas?? Så där stöp mina tankar om att börja förbättra hemma:( får ha det som det är ett tag till tills jag får mer tid. Men tills dess drömmer jag.
Ett märke som jag just nu har fått upp ögonen för är Ester Elenora. Så mycket fint de har. Kan man drömma sig bort bland vackra saker. En sjal därifrån får det nog snart bli:)

Min man kom igår med en önksan som kommer att kosta honom dyrt:) Han vill gå på ännu en hårdrockskonsert....ja jag är inte omöjlig och brukar tycka att allt sådant är helt ok. Men till saken hör att han ska på en på fredag och sen på en 1 juli och denna är 3 juli... det säger sig själv att han kommer att vara från familjen 4 dagar i streck.

Han känns rätt medgörlig just nu;) Kanske ska slå till med något dyrt jag vill ha.. får fundera lite.

2 kommentarer:

  1. Hihi! mannen kom med samma önskan igår och mitt krav var att han "hjälper till" att komma på nåt kul som jag o barnen kan tänkas hitta på,

    men sedan kom han på den lysande idén att du o jag skulle slå våra påsar ihop, coh varför inte??? :-) Såvida du inte jobbar eller harandra planer, förstås!
    Vi kan väl höras!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Vi får försöka hitta på något:) vet inte om jag arbetar ännu, men det tror jag inte.

    Ha dte så bra så hörs vi.
    Kram

    SvaraRadera