tisdag 8 juni 2010

Havets hus!


I går blev en dag med barnen. Bestämmde träff med en vänninan och hennes barn om att åka till Havets hus. Det var en upplevelse som uppskattades av alla inblandade. Väl inne inser jag att min fiskskräck även gäller när jag står på torra land och tittar på dem. Inser att detta fåniga kan överföra till barnen så jag använder mitt sunda förnuft och lyckas njuta. Barnen var dock lite rädda ändå, men det släpte en del efter en stund. Som lilla E sa. Mamma man kan titta på håll man behöver inte gå nära. Och dte har hon rätt i. Noga att tala om för alla som vill höra att det var glas framför:) Efteråt blev det middag ute för alla inblndade och att strosa i Lysekil och i affärena runt om. Fick köpt lite kläder innan det var dags för glass och lek i parken. Tyvärr hängde regnet över oss så det blev en kort stund innan vi tog färjan hem igen. Det blev en tur till Torp också för att handla mer kläder!!! Innan vi tog oss hem. En lyckad dag kan jag sammanfatta gårdagen med.

Idag ska jag räkna. Kalkyler och och redovisning. Bäst att ta tag i lite så att jag inte får en chock till hösten.

Snart är det semester på Öland som gäller. Det ser jag framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar