fredag 4 juni 2010

Sista dagen!


Då var det sista dagen innan tentan. De senaste dagarna har jag bara varit inne och läst eler i alla fall försökt att läsa. Har faktiskt gått riktigt dåligt om jag ska erkänna. Suttit framför böckerna men inte uträttat något vettigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Läser en lag då och då. Men det är svårt att tolka lagar om de inte kommer i till sin rätt genom ett påstående eller fråga som ska besvarar. Det känns ändå rätt bra. Får se hur jag känner i morgon. Men nu vill jag bara få det överstökat.....förhoppningsvis för första och sista gången. Sen skajag dra ner på tempot. Barna går 15 timmar nästa vecka så att jag hinner att kolla på budgeten och kalkyler. Får ju inte glöma att den tenta också skall göras även om det inte blir i morgon. Sen tar vi en välbehövlig paus och åker till Öland en hel vecka hela familjen. Ska bli så skönt och härligt. Sen får dte nog bli två veckor till för tjejerna på 15 timmar så att allt räknande fastnar ordentligt. Efter det så blir det sommarlov för mig och tejerna. SKÖNT ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar