lördag 14 augusti 2010

Söka jobb!

Det här med att söka jobb är inte alltid så lätt. För min del beror det mycket på att jag inte är så bra på att skriva CV. Önskar att det fanns en firma som tar 200 kr eller till och med 500kr för att skriva CV. Fattar inte att den tjänsten inte finns ännu. En del är ju riktiga fenor på att skriva. Tänk att bara ringa ett samtal beskrivvad man vill ha med och vilket jobb det gäller och så kommer ett CV på mailen dagen efter:)

Jag får nog fortsätta att drömma om den tjänsten och börja knåpa på ett nytt eget.
fanns en tjänst ute som intreserade mig, men som vanligt är dte en liten detalj som saknas samt erfarenheten....men jag måste söka ändå någon gång kommer jag också att bli stor och jobba med det jag vill....

2 kommentarer:

  1. Spännande att börja söka jobb! Vill du ha hjälp med ditt CV så får du gärna maila mig :) linda.ljungberg@live.se Kram

    SvaraRadera