söndag 24 juli 2011

Det var längesedan.....

Här händer inte mycket. Vi har haft fullt upp med alla kalas. Men nu är det klart för ett tag. Nästa är inte förrän i november så det är ju ett tag kvar. I går var det barnkalas och släkt kalas på samma dag och det gick galant:) Lilltrollet var så nöjd över att få vara i
centrum för en gång skull. Vi försöker numera att dela på dem så ofta det går för de behöver få komma fram som små egna individer och inte som två hela tiden. Så i fredags var jag och stortrollet iväg till stan för att se på bio med bästa kompisen och hennes mamma. Så roligt att få komma iväg lite. På hemvägen passade vi på att hälsa på en mycket sjuk vän:( Alla våra tankar och kärlek går till henne och hennes familj i denna svåra stund.
I dag har vi tagit det lugnt och hämtat oss från kalasadet. Småtrollen hade en kompis på besök och min kära make har arbetat på kontoret hela dagen, men nu har jag kastat ut honom för att äntligen gjuta mitt älskade vardagsrumsbord. Hoppas nu att det blir så fint som jag tror!

I morgon är det andra roligheter som väntar men dem vill jag inte avslöja ännu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar