onsdag 13 juli 2011

Semetser!

Nu är det semester, så skönt. Men jag tror inte att jag helt har fattat det riktigt än. Känner mig fortfarane upp i varv. Mycket som jag vill göra! Denna helgen som kommer stundar 30 års kalas för min man och två av hans vänner. Ska bli så roligt, men det är en del att fundera på. Handla in bestil, tallrikar, muggar, dukar, mat, städa lokal, hämta möbler, duka, bygga scen och så ska eftertätten lagas. Men som tur är, är vi ju flera som delar på arbetet.

Dessa dagar som har varit har vi hunit ha ett kalas för släkten, besök och övernattning av min goa syster, en tur ut till en av våra alla fina lokala fik med magisk uteservering.


Denna underbara miljö bjöds det på:) Här är ett foto på mina älsklingar.



Sen har det även blivit en tur till stranden. För så ska det vara när man har semester. Vädret är kanske inte det bästa men helt okej.
En dag på stranden är alltid en bra idée för barnen har så mycket roligt att leka där.


I går blev det en tur till en stad i närheten och där det inhandlades kläder till helge festligheter. Tyckte jag var fin, men min man tyckte inte samma sak:( Han tyckte kläderna var tantiga:) Ja ja allt ligger i betraktarens ögon.


Ska visa ett foto på kläderna om en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar