tisdag 6 september 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig:(

Och därför kommer jag att sura:( När jag i går kom in till affären och skulle köpa min lilla snygga rosa Shuffel så visade det sig att den inte var lämpad till det ändamålen som jag ville:( Den blandar låtarna hejvilt, det gör inget för mig jag är inte så noga på vad jag lyssnar på. Alla låtar som jag lägger in gör jag ju för att jag tycker om den så för den saken är det grönt ljus. MEN och ett väldigt stort MEN är att om jag vill lyssna på en ljudbok på min promenad så kan jag inte det, för den blandar även den hejvilt och det är INTE okej. Kände att jag inte kunde ge avkall på en sådan viktig sak som jag känner att jag måste kunna göra. Ett annat alternativ skulle vara att köpa Appel nano, men då var priset mycket saftigare:( Kände att den summan inte var motiverad för mitt lilla ändamål:( Det fick bli en annan sort av märket ScanDisk. Inte alls lika fin och inte vad jag tänkt mig och 250 kr dyrare:( Jag känner mig sur för att jag inte fick det jag ville. Men jag förstår att den inte skulle räcka för mig så det måste bli så. Men jag är ändå sur. Men det kommer gå över.
Nu får jag rycka upp mig och glädjas åt denna fina sak. Det kommer bli bra. Äntligen lite sällskap (bortsätt från min lilla hund) på mina löppar rundor. Ja ja lufsar rundor kanske det ska stå:) Men jag tar mig iaf ut och det är ju bra. Duktiga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar