måndag 5 september 2011

En dag fullplanerad..

idag blir en dag att bekänna färg. Efter jobbet ska vi packa ihop hela familjen för att åka in till staden och hämta vår nya fåtölj som äntligen har kommit. Det ska bli såååå spännande. Längtar efter den. (Har jag gjort i ett år nu) Det värsta är att jag har glömt hur den ser ut!? Har ju väntat så länge att bilden av den blivit lite suddig. Jag vet ju i stora drag hur den kommer att se ut, men de där små detaljerna är borta. Minns att det var lika dant när vi skulle köpa vår hund. Drömde att vi kom hem med en mopps!?
På vägen in tänkte jag att jag ska hinna att införskaffa mig en mp3 spelare, så jag får lite sällskap på mina joggingturer. Denna rosa är tanken att jag ska bli lycklig ägare av.
Appel Shuffel:) Vi får se hur det kommer att gå.

1 kommentar:

  1. Åh, va kul! kan tänka mig att fotöljen gör sig görfin hemma hos er.
    Duktig du är som kommer dig ut och springer, borde jag med göra, men har inte riktigt den motivationen, så det blir bodypump lite då och då :-)
    Ha en fin vecka, och hoppas vi kan ses framöver!
    KRAM

    SvaraRadera