tisdag 6 september 2011

Regn var det här...

Nu får det ge sig... det känns som att det har regnat i all evighet. Men det kan ju inte vara sant. Men mycket är det just nu.

I kväll ska jag klippa mig:) Yes Yes!! Jag längtar. Undra hur det kommer att bli? Det vet jag aldrig. Det är min goda vän som är frisör som klipper mig. Jag brukar lämna mig fullt i hennes händer. Litar på att hon vet vad som är bäst för mitt hår. Så det är alltid lika spännande att gå och klippa sig. Färg ska det också bli denna gången. Allt för ett litet bröllop:) Dessutom ska hon hjälpa mig med håret på lördag. Yes, en sådan lyx ska jag kosta på mig. Ska bli så kul. För en gång skull kommer mitt hår att vara precis som det ska. Annars är det standard att jag misslyckas med mitt hår vid alla viktiga och roliga tillfällen:(

2 kommentarer:

  1. Åh va lyxigt med ett inbokat frisörbesök både idag och på lördag!
    Ska bli spännande att se resultatet, kommer garanterat bli jättefint!
    Här blir det fram med glanscrémen och plattången på lördag,inte så ofta jag går med plattångat hår numera :-)
    Ha en fin dag min, vän, tänkte höra av mig ang. betlaningen nu i veckan.KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är alltid fin i håret!

    SvaraRadera