fredag 11 november 2011

Pyssel!

Det stundar kalas för en stor tjej. 5 år! Det kräver sitt kalas. I ett svagt ögonblick tänkte jag att jag skulle pyssla och skapa egna inbjudningskort. Så här i efterhand kan den tanken inte ha varit min mest briljanta ide. Men nu är de klara och det sista är skickade. Min stora empatiska förmåga har dessutom gjort att vi blir huset fullt. (inte så svart i vårt lilla kryp in.) Så nu kommer jag att våndas över detta i en vecka och sen kommer det att ta två veckor att återhämta mig:). Men det kan det nog vara värt. 

Hur bilden kom upp och ner får ni fråga någon annan. För det har jag ingen anning om. Men så får det bli. Snart är dte dags för fredagsmys och i dag står fisksoppa på menyn. Färdiglagad i fiskaffären redo att bara värma på. Passar perfekt in i ett stressat schema. Ett glas vitt ska det nog också bjudas på (börjar bli en vana:-)

1 kommentar:

  1. Stora tjejen!!
    Ha en mysig fredag o fin helg...

    Kram miriam.

    SvaraRadera