tisdag 10 januari 2012

2012!

Vad kan 2012 innebära? Ja den som kunde svara på det. Känns som att det kommer bli ett bra år. Hemma hoppas vi på att få färdigt tvättstugan. Den har legat på is ett bra tag nu och kommer nog att göra det ett tag till. Men när det sen drar i gång kommer det bli spännande att se hur det blir, men framförallt mycket skönt att bli av med tvätten från badrummet. När det är klart är det dags för badrum två att påbörjas. Ska också bli himla skoj. Men vi får se vad som hinns med detta år när det gäller hemmet.

Sen finns funderingar på en liten utlandsresa i april eftersom min svärmor fyller 60 år. Det känns väldigt lockande. Men än är inget bokat och innan dess är inget säkert. Det är många viljor som ska få bestämma. Men det är en mycket rolig att fundera över detta.

I maj sägs det att jag fyller 30! Ojdå ojdå. Vad ska jag hitta på då? Stor fest liten fest? Åka bort med familjen? Ja där är jag inte klar ännu. Det tåls att tänka på. Men 30 blir jag i år i alla fall.

Sommar semestern har vi lite vagt planerat att åka runt med husvagnen i så där 2 veckor. För att komma bort lite och ha riktig semester.

I augusti blir det bröllop och det ser jag framemot med stor  glädje.

Denna höst börjar min stora förskoleklass och det känns nästan mest pirrigt av allt. Roligt, spännande, hisnande, skrämande ja alla känslor på en gång.

Mitt i allt detta roliga som vi har att se framemot så tänkte jag även börja träna!!! Ojojoj..ska det finnas tid för min träning nu också kan man tänka. Och se det ska det. Men det känns lite trögt ännu. Har börjat med att besöka ett gym men inte tecknat något ännu. Velar fram och tillbaka. Känner mig inte färdig tänkt där. Men någon form av aktivitet får det bli. Gillar i och för sig att kunna gå ut och träna hemma men det behövs nog ett komplement till hela kroppen. Dagarna blir ljusare och det känns så skönt. Att känna att det finns lite mer tid att röra sig på. Dagen slutar inte 15.00. Älskar denna kännslan att allt ligger framför en.

2012 kommer bli ett bra år eller hur:-)

1 kommentar:

  1. Absolut, 2012 kommer med all säkerhet bli ett kanonår!
    Kramar

    SvaraRadera