onsdag 18 januari 2012

Yes!!

Jag kom i väg och tränade själv i går. Med facit i hand gick det precis lika bra som att ha sällskap. Klappar mig på axel och berömmer mig själv. Efter att jag tränat fick jag en inpuls att färga håret så det fixade jag snabbt och enkelt på kvällskvisten. Blev riktigt nöjd över resultatet. Nu är det svart igen. Roligt med lite förändring. I går provade jag linser på jobbet (ingen hit) för att jag skulle slippa glasögon när jag tränar (mina nya är ju rätt stora). Dessutom plattade jag inte håret utan lät det vara lite vildvuxet som det i bland blir. När jag kom till dagis (förskolan) så tittar en liten kille extra noga på mig och så säger han att jag ser annorlunda ut (håller jag med om). Sen kommer den goa kommentaren " Jag vet vad du har gjort, du har klippt dig," Gullungar. Ja så skulle det kunna vara men det var det inte. Kul att han märkte att jag såg annorlunda ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar