tisdag 27 mars 2012

Fullt av egentid....

...ja så känns det just nu. Den sista tiden har jag unnat mig mycket egentid i form av att jag går och tränar. Försöker göra detta 3 gånger i veckan. Hittils har det gått bra. Men det innebär att jag faktiskt lämnar hemmet 3 gånger helt själv och det är lyxigt. Mycket lyxigt. I går slog jag på stort och åkte och tränade hela kvällen från 18,30-22. han med ett pass cx träna i gymmet samt passa på att prova vattenmassage och solning. Känns så roligt att träna samt att jag känner hur bra min kropp mår av det. Känner mig mycket starkare och hälsosammare. Tyvärr har resultaten på vågen uteblivit:-( Jag har blivit fastare och kroppen har dragit åt sig, vilket är skönt. Men det skulle sitta fint med lite viktminskning också. Så nu känner jag att dte är dags att tänka på maten också och inte bara träning. Vill jag ha något resultat så måste jag följa hela konseptet. Känner att jag börjar bli sugen. Vilket är jätte bra! Får se hur jag kommer lägga upp det hela. Godis har jag redan slutat med så där är en last mindre att ta tag i. Nästa vecka får det bli. Får nog frossa lite i goda kaker på lördagen:-) Innan det blir förbjuden vara:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar