söndag 4 mars 2012

Zumba på schemat

I dag står det Zumba på schemat samt ett pass magträning innan det. Ja det kan behövas för förra söndagen fick jag en chock när jag insåg hur otränad min mage var. Glad i hågen trodde jag att jag skulle gå på ett pass Zumba toning (zumba i kombination med hantlar som låter som maracas) men det var dte inte utan cxwork!? sa mig ingenting, men har jag tagit mig till träning vill jag träna även om det inte blir dte jag tänkt mig. Men oj vilken överaskning. Att det kunde vara så jobbigt. Så därför är dte bokat i dag med. (Eftersom jag tydligen behöver det!)

I går blev en härlig dag. Röjt inne i tvättstugan/pannrummet samt i vedförrådet. I dag ska det kapas ved. Mitt stora troll är väldigt försekommet. Hon var sugen på att rida (vilket hon är varje dag) men jag tyckte dte kunde vänta. Det tyckte inte hon så hon cycklade upp till grannen och frågade om det fanns tid för henne och sin syster att rida. Och det fanns det. Så hela familjen fick sig en härlig promenad/ridtur ute i solen. Mycket bra gjort av mitt stora troll. Är väldigt dålig på att ta tag i ridningen. Den finns liksom för nära. Vill ni se bilder på dem kan ni göra det här.

Ha en go söndag för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar