måndag 8 november 2010

En bra dag:)

I går blev en effektiv dag. Började arbeta kl 6.30 slutade 15.30. Hämtade barnen på dagis och sen mormor för att bege oss till mini Ullared för att inhandla sätesskydd till bilen och kalas tillbehör för de stundande barnkalaset. Fick tag på en del saker men inte säteskyddet:( En snabbfika på fiket blev det för att snabbt lämna av mor och barn. Snabbt om byte och i väg till en god vän och gemensam färd mot ett jätte mysigt Me&I party hemma hos goa A. Så fint de bor! Nu såg vi inte allt eftersom de var så mörkt ute men jag kan tänka mig att läget är fantastiskt.
Sen blev det att koma hem till maken för en kvälls fika och avrunda dagen. Idag är det tidigt som gäller igen. Men i gengäld slutar jag 15.30:)

Shopandet i går gick i byxornas tecken. Dessa fina rosa yogabyxorna blev det till mina älsklingar.

Och sen slog jag äntligen till och köpte ett par suppersköna (tror jag) mysbyxor i svart till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar