fredag 24 juni 2011

En ängel har flyttat in!!

Ja det kan man verkligen säga, att en liten ängel har flyttat in. I går kom nämligen barnens minsta kusin med mamma på besök. De skulle passa mina tjejer medans jag klippte mig på morgonkvisten. Efter det åt vi frukost tillsammans och sen var det dags för mig att återgällda hjälpen med barnpassning. Lilleman fick stanna kvar hos mig och tjejerna medans mammman åkte med resten av familjen till en heldag på Liseberg. Men vilken liten gullunge. Inga problem alls. Sover bra, äter som en häst och humör som en sol. Sov längst av alla nu på morgonen och har bara kunnat höras en gång i natt, men mer var det inte. Det har varit en riktig fröjd att få låna honom. Hoppas att det blir snart igen. Känns som att jag har fått lära känna honom mycket bättre vilket är super roligt. Det blev på ett helt annat sätt med de andra två stora kusinerna eftersom vi själva inte hade några egna barn. Men snart är det dags att göra sig i ordning för midsommarfirande och då ska lilleman följa med hem till sin familj igen. Vi säger TACK för lånet och hoppas på att vi snart får göra om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar