fredag 14 oktober 2011

I torsdag var jag och min man ute och shoppade. Pengarna bara rann i väg. Men det var mycket bra saker vi fick inhandlat. Barnen inkvarterade vi hos farmor och farfar. Till deras stora lycka. Mitt lilla troll hade fullt upp med att ta hand om alla katterna. Årets kattungar fick sin veckas dos av kärlek Som hon älskar dessa katter. Hon kan inte ens äta för hon har inte tid.
Undertiden som hon älskar halvt ihjäl dessa djur begav jag och min man oss till Ikea där två nya byråer slank hem för att organisera upp vårt kontor. En stor sten från hjärtat kommer att falla då det är klart. Sen blev det också garderobsdörrar till vår 3m garderob i sovrummet. Just nu har vi skjutdörrar som trögar hela tiden. Dessutom är det så att min man har svårt att stänga dem (som alla andra dörrar) vilket gör att de alltid står öppna samt att när han ska in i sin del skjuter han över dem till min sida och så blir det svårt för mig att komma in. För att få ordning på detta problemet så köpte vi nu garderobsdörrar. Hoppas att det löser vårt problem.


Vi han även in en snabbsväng på coop. En för mig ny upptäckt affär. Stövlar var det som stod på schemat och där blev jag inte besviken. Röda fodrade tretorn till mina tjejer blev det. Priset var 199:- st. Som hittat enligt mig. När vi ändå var där så fick vi syn på att de sålde convers för 399:- paret!!!! Det fick bli ett par till oss var. Så nu är jag sjukt nöjd!

För alla er som tyckte att min systers smarriga chockladmoussetårta såg god ut hittar ni receptet här. Lycka till:)

3 kommentarer:

  1. Shopping är alltid roligt!!!!! Fynd är ju inte heller fel. Fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Ja shopping är roligt. Trevlig helg till er med.

    SvaraRadera
  3. Spännade att jag inte ens kan kommitera på min egna sida med min egna blogg adress....får vara glad att jag kan kommentera;)

    SvaraRadera