söndag 2 oktober 2011

Krafter som kommer tillbaka

Vi har haft en underbar vecka i lugnets tecken. Ätit gott och njutit av mina barn:) Precis vad jag har behövt. Känner att vi har tagit varje tillfälle i akt för att fira:) Känner att mina krafter börjar komma tillbaka. De har varit borta så länge att jag inte  minns när de försvann. Men det var några år sedan... Ni vet det här med små barn och nattsömn och stressat tempo i vardagen. Men nu känner jag att jag börja hämta mig. Och det känns skönt!!!! Känner mig nu stark nog för att ta tag i mitt egna liv. Styra upp hemma och att själv börja äta nyttigt, träna. Jag vet att jag har börjat många gånger men slutat lika fort. Minsta lilla motgång så försvinner orken:( Men nu ska jag ta tag i hemmet och mig:) Det häger liksom ihop. Ordning hemma och jag känner mig mindre stressad=jag mår bättre. 
Något som är akut är vårt kontor hemma. Efter sommarens projekt har det havererat. Mycket på grund utav att vi tog en av våra förvaringsbyråer till TV bänk:) Vilket innebär att allt står på golvet. Inte bra för någon. På söndag hoppas jag råda bot på det.  Ni förstår att jag har mycket att ta tag i men det kommer bli bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar