torsdag 6 oktober 2011

Me&i

men ojojoj vad mycket fint det finns på me&i denna säsongen. Tyvärr vet jag ingen som ska ha party eller någon som säljer. Dålig kombination...hmm kanske ska beställa på nätet, men det känns inte lika roligt.
Mitt stora troll gillar inte hårda byxor och vill bara ha klänning på sig. Dessa krav stämmer bra in på me&i. Mjuka sköna byxor som sitter snyggt på henne, med härliga tunikor i fina färger som hon vill ha. Dessa svarta känns som riktigt snygga och bra. Frågan är bara hur de är i verkligheten?
Kan tänka mig ett par till mig också:-)
Denna fina är det kärlek till. Mitt lilla troll har detta motiv på sin bästa snuttefilt. Kanske vill hon ha det på tunikan också?

2 kommentarer:

  1. Linnea har dom svarta byxorna och dom är kanonbra! Jag har beställt dom till mig men inte fått hem dom ännu. Jag känner en säljare om du vill beställa . Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh så roligt att höra att de är bra. Jag beställer gärna. Men kanske ska avvakta tills du fått dina så jag vet om de också är bra;-)Kram

    SvaraRadera