tisdag 3 april 2012

Äntligen

..förstår jag Zumba. I söndags så tränade jag zumba. Jag måste säga att det var första gången jag kunde utföra steg och annat någorlunda som man ska. Jag kände att jag till och med kunde ta i lite extra för att utföra stegen och det kändes riktigt bra. Att det ska ta en sådan tid för mig. Så nu är jag laddad  till nästa gång. Vilket kommer dröja eftersom påsken kommer i vägen. Men det bjuder jag på. SÅÅÅÅÅ skönt med lediga dagar. Det börjar kännas att jag gått ner i tid. Känns som jag aldrig är på arbetet. Ingen negativ känsla av stress-jag-hinner-inte-med utan bara ett lyckligt konsaterande att jag är ledig. Det ni. Yes dagarna springer på. Mot en härlig vår och sommar.

2 kommentarer:

  1. Zumba is the shit! Så himlans kul och man blir så varm och trött efteråt, toppen!Härligt att du gått ner tid och njuter av det, det är helt underbart med den där extra lediga dagen i veckan!
    Ha de gått så får vi ses över en fika snart eller liknande!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Absolute en fika vännen:-) Hoppas vi snart träffas på träningen igen. Kram

    SvaraRadera