söndag 22 april 2012

Klippan filtar

bild lånad



bild lånad

bild lånad

Sprang på dessa underbara filtarna som jag föll för. Så vackra! De måste natyrligt vis också vara extremt varma och goa då de är gjorda av ull. Älskar de fina färgerna på filtarna över. Turkos, rosa, gul, grön. Men filten med uggla och får är också en stor favorit. Samlar på får så den skulle vara himla mysig att ha. Kanske något jag kan önska mig när jag fyller år. De är ju trots allt dyra så det är inget jag bara går och köper mig. Men något jag gärna har. Dessa finningar kommer från denna fabriken och finns att köpa lite var stans. Jag såg den i vår lokala lilla butik som är supper mysig.





5 kommentarer:

  1. Dom är superfina o gosiga! Säljer dom i min lilla butik :) kram miriam

    SvaraRadera
  2. Vad gosigafiltarna ser ut! bra presenttips!, du får gärna lägga upp mer på vad du önskar dig på den stora dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh Miriam jag måste komma upp till din butik. Så mysigt. Har du en hemsida eller blogg jag kan följa dig? Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Anna de är så mysiga. Ska försöka fortsätta lägga upp bra önska saker:-)

    SvaraRadera
  5. Jaa! Kom när du vill :) Ingen hemsida än...ny blogg på G. Men kolla Mellow på min FB så länge! Kraam

    SvaraRadera