måndag 9 april 2012

Nya fåtöljer

yes...två nya fåtöljer har flyttat in hos oss. Två!!! Hur tänkte jag nu. Ja inte alls mer än att de är underbara. Hittade dem i en antiklada och kände att jag måste bara ha dem. Båda två för de hör liksom ihop. Det är inte mindre än två stycken exemplar av Yngve Ekström tillverkade av Svenssons i Lammhult och kalas Laminofåtöljer om jag inte har fattat det hela fel. De är suppersköna att sitta i och så snygga i sin design. Nu är bara den stora frågan hur vi ska möblera vårt vardagsrum.  Tre fåtöljer och en hörnsoffa är liiite för mycket för mitt lilla vardagsrum. Så nu måste jag köpa ny soffa också. Ojoj vad jag har fullt upp:-)

2 kommentarer:

  1. Åhå. Vilken tur du har då som hittar två såna finheter :) Hoppas ni har en skön påskhelg! Kram Miriam

    SvaraRadera
  2. Ja vilken tur:-)Påsken har varit bra. Hoppas du också har haft det riktigt bra. Kram

    SvaraRadera