måndag 13 september 2010

Beslut ångest!

Helgen har ängnats åt att umgås med min kära familj. Fredagen mös vi efter att min stora kärlek varit på sin gymnastik. En stor favorit. Lördagen bestämde4 vi oss för att titta på klinkers till hallen så att vi kommer ett steg närmare färdigt. Vi tog hem några prover som vi var intreserade av. På vägen hem stanna vi till vid ett stort köpcentra för att titta på en ny ljudanläggning och där kom vi inte tomhänta ifrån. Det blev en aning dyrare än vi tänkt oss men det blir nog superbra tror vi;)

Sen ägnade vi resten av dagen och kvällen till att fixa i hallen. Allt tar sån tid men det blev fint. panelen har kommit upp på en väggen. Blir en sådan härlig känsla. Kanske ska lägga in en bild så att ni får se hur det blir. Golvet har vi bestämt ska bli ek. Men nu till den stora frågan. Ska det vara nåt eller bara vanligt ekgolv. Vi kan inte beställa klinkers förren det är bestämt....allt hänger nu på detta enkla beslut som tycks vara så svårt. Jag och min man går omvarandra i åsikter. Ibland tycker han det ena och är det tvärtom.

Det blir nog fint och bra hur vi än gör. Får ringa min goda vän och rådfråga. Kanske blir lite klokare.

3 kommentarer:

  1. Spännande! Har ni bestämt er??! kram kram miriam

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nej..vi har valt de ljusare kaklet men inte om vi ska ha nåt eller inte...skjuter på det problemet ett tag:)
    När kommer du och hälsar på?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att jag kan komma snart o hälsa på!! O hoppas ni hade kul igår....synd att jag inte kunde komma.

    SvaraRadera