söndag 19 september 2010

Valdag och dagen efter!

Idag är det valdag och jag hoppas att alla tar vara på den fantastiska friheten och demokratin som vi har genom att aktivt visa att vi vill ha det så i framtiden genom att gå och rösta. Jag har röstat tidigare i veckan för att vara säker på att det blir gjort. Gillar inte att det ska hänga över mig.

I dag är det lite dagen efter. Kändes segt att gå upp i morse 6.20 efter att ha somnat efter 2. Men det är ju bara 4 timmar. Men kan säga att jag redan längtar tillbaks till sängen.

I morgon bär det av till Ullared;) Yes! Nu ska presenter och julklappar inhandlas. Anar att detta kommer att bli dyrt:) Skönt att ha det avklarat så ingen julstress infinner sig.
Ha en bra söndag så återkommer jag en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar