torsdag 30 september 2010

Snöat in på schleich-djur!

Dessa små vackra djur i alla dess former och arter. De är så gedigna och underbart välgjorda. Tänkte att jag ska ta och köpa på mig och ge till mina kärlekar när de fyller år. Vet inte om det bara är jag eller om de också tycker att de är roliga och fina. Men vi ska sakta men säkert köpa på oss. Just nu har vi en långhårig tjur och en tiger mamma och den lilla ljuvliga tigerungen. Tanken var att vi skulle köpa bondgårdsdjur men min stora kärlek ville så gärna ha tigrarna. Både mamman och lilla ungen, gick inte att välja en före den andra. Eftersom denna mamman älskar dessa djur var jag inte svårövertalad;) Vissa leksaker kräver att man har mer än en för att det ska bli roligt. I detta fallet tror jag att det var så. Mamman och ungen råkar ut för många äventyr. Undrar hur det blir om pappatigern kommer...får han vara med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar