fredag 10 september 2010

Uppdatering!

Då var det dags att lägga några minuter på bloggen för uppdatering:) Livet springer på nu när jag jobbar 100% och har börjat på ett nytt ställe. Mycket tid och kraft går åt bara till att sätta sig in i allt nytt, men samtidigt är det roligt också.
Det som är tråkigt är att mina barn får vara så mycket på dagis:( Men den känslan kämpar nog alla småbarnsföräldrar med. Helgerna den sista tiden har ängnats åt kräftskivor vilket är både trevligt och gott.
Förra helgen var den hemma hos oss och en storröjning runt huset var nödvändig. Det var en kamp mot klockan men oj vad det blev fint. Känns ju skönt så här efteråt och bådar gott till nästa helgs kräftskiva. Denna helgen ska vi ta det lungt med lite småsaker uträttade plus att vi kanske får besök på söndagen. Vi får se hur det blir.
Min plan är att få hallen lite mer klar och jag kan ju inte annat än hoppas att min kära make har samma plan. Får se när han kommer hem ikväll vad han säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar