måndag 25 april 2011

Astrid Lindgrens värld!


Nu var det bokat. Vår lilla mini semester med goda vänner till Astrid Lindgrens värld. Åhh som jag längtar.....det gör hela vår familj. Ska bli så mysigt att göra roligt med barnen som de uppskattar.
Här ska vi bo. De har finna paket erbjudanden. Så det känns toppen.
Jag återkommer efter och talar om hur det var. Men det kan nog inte bli fel. Jag känner att jag tar det som det kommer och allt känns som ett äventyr. Så då kan det inte bli fel:) Nu lockar solen och en stunds trädgårdsarbete

2 kommentarer:

  1. Där bodde vi med när vi var iväg förra året, jättebra tyckte jag. Stuga eller hotell? Rekommenderar frukosten på hotellet och pizzorna är goda också;-)

    SvaraRadera
  2. Åhh så bra:) Vi ska bo i stuga. Pizza är en av mina favvo rätter

    SvaraRadera