fredag 29 april 2011

Underbar Bröllopsklänning!


Oj vad fint bröllopet var. Helt underbar klänning bar Kate. Undrar just hur många sådana klänningar de kommer att vara på de närmsta bröllopen? Helt klart en klänning att haka på.
Till min stora glädje tyckte jag också att lite äkta kärlek skymtade igenom. Trots det bitvis stela bröllopet kändes det som att det finns något äkta. Kanske inte som vårt kronprinspar som slog rekord men ändå en god bit på väg. För att vara England med alla sina konservativa inslag var detta ett bröllop med mycket känslor!!

Love is in the air!!! Så roligt. Många i min omgivning slår på stort just nu både med bröllop och barn. Så mysigt. Blir riktigt glad för deras skull. Tyvärr är det ingen riktigt närstående som ska gifta sig så själv kommer jag inte gå på bröllop i år. Vad jag vet kanske jag ska tilläga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar