lördag 30 april 2011

Börja springa?

Läste denna blogg och blev väldigt inspirerad http://minbebis.com/blogg/barbamamman/. Så otroligt duktig hon är som har tagit tag i sitt liv. Själv känner jag att jag är på g. Nu får det vara slut på godis och kakor och onyttiga smörgåsar. Sen måste jag också börja att röra på mig. Nu när kvällarna är ljusa och min kära make är hemma så finns det inga ursäkter. Ut och rör på mig.
Det finns ett litet lopp ön Lyr som kommer att gå av stapeln i juli. Funderar på om jag ska ta och ha det som mål med min träning? Slängde ur mig det till en kompis som fick barn för 3 månader sen. Hon tyckte vi skulle träna tillsammans. Rent teoretiskt borde jag ha lite försprång mot henne eftersom min lilla är 3 år snart, men icke. Hon har sprungit och sprang under graviditeten. kanske inte det sista men ändå. Men jag kanske ska haka på det erbjudandet och få någon som drar ut mig... är sugen på det. Men jag får nog börja att springa något hemma och röra på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar