torsdag 5 maj 2011

Saknar...

Jag saknar redan mina små troll:( och de har inte åkt ännu. Ikväll ska de få följa med mormor och morfar till deras sommarstuga och sova 2 nätter!! Det ska bli så roligt säger mitt stora troll med tindrande ögon och världens största leende. Lyckan är total. Jag kommer att sakna mina små ljuvliga kärlkar, men samtidigt ser jag fram emot att få röja hemma!? Ja för vad gör man inte när man får en ledig stund för sig själv? Tänk att få damtorka hela huset, vika in tvätt torka av bordet lägga tillbaka leksaker, hänga tvätt, damsuga rummen, bädda sängarna, vika ihop filtarna, laga mat osv HELT utan att bli avbruten och utan att ens nedlaggda arbete blir integjort på 2 sekunder. Det är vad en småbarns mamma drömmer om. Haha ja det finns så lite som gör en glad när det gäller att få egentid. Men samtidigt kommer jag att sakna dem för de är ju mitt allt.
Planen är att lämna dem hos mormor och morfar så att jag kan ta mig en springrunda i kväll. Det fick jag faktiskt gjort i förgår med. Jag lufsade mest men någon stans ska man börja.
En hel vecka utan godis har det också blivit. Känner mig riktigt stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar