lördag 28 maj 2011

Träna!

Bild Lånad
Efter nästan en veckas uppehåll så var det dags att börja springa igen i fredags. Det hela gick över förväntan och jag känner mig så nöjd. Konstigt bara att det kan gå så mycket bättre med tanke på att jag inte rört mig på så länge. Jag sprang till och med längre än jag brukar så det känns bra. Får se hur det går i kväll. Då är det dags att ta sig ut igen på ett varv. Det känns så skönt efter varje gång, det bästa är att det nu också börjar kännas skönt även när jag springer. Det ni, är otroligt skön känsla. Det som inte har varit lika bra är att jag ätit en massa onytigheter och det känns inte bra:( Bakad en nya sorts kaka i fredag som kallades smala brownies de var ingen hitt, ändå ska jag äta. Jag borde tänka att vill jag lägga på mig så ska det ändå vara gott!!! Annars kan det faktiskt kvitta. Skärpning på mig. I går var vi på kalas och då blev det en bulle, den däremot var riktigt god och värd att äta.
Hoppas att det inte blir allt för onyttig mat idag så att ordningen återställs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar