söndag 5 december 2010

Helg!


Hemma och fixar. Det blir en lugn dag idag. Funderar på att gå ut och skotta snö. Får se det som lite träning. Har beställt adventsljustakar från mamma som är och handlar i den stora staden. Skönt då slapp jag att att ta mig ut idag också:) Nu sitter jag bara otåligt och väntar på att de ska komma så jag får det så fint som jag tänkt mig. Hoppas jag. Varje år tänker jag att jag ska köpa nya och fina, men det blir aldrig av. Så kommer advent och då är allt slut och så tänker jag att nästa år ska jag vara ute i god tid. Så kommer det till nästa jul och så kommer jag inte i håg vad jag har och vad jag ville ha!? Där står jag och så tänker jag att jag ska ta mig ner i källaren och titta, men bara tanken att lyfta ner alla mina låder gör mig lite matt så det blir inget med det. Men äntligen så tycks som om jag ska få ett komplett hem adventsljustakar. (Tror till och med att det är lite för många men säg inget till min man). DEt blir fint hemma och det är det viktigaste. Nu vill stora kärleken måla. Bäst att hjälpa henne innan det går snett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar