torsdag 2 december 2010

Snart är det helg och det känns så sköönt. Det finns tillfällen då helgerna är mer välkomna än andra gånger. denna helgen är sådan. Kanske är det så denna gången för att jag är förkyld. kroppen säger i från att den vill vila. Eller kanske inte så mycket som mitt huvud som känns som en stor bubbla. Hostan tar också på krafterna. Ändå är jag inte dålig nog för att vara hemma och sjuk:( Ibland är det synd. Bättre att åka på skiten ordentligt och att det går över. Ja, ja vi får inte bestämma allt här i världen.
Tänkte att jag ska ha som projekt att ta foton i naturen och snygga till min blogg lite. Men vi vet ju alla hur det brukar bli med det. När helgen väl kommer så vill jag bara njuta och umgås med min familj. Vi får se hur det blir. Min förhoppning är att hinna

2 kommentarer:

  1. Ja, det där att "hinna med bloggen" är ju något som oftast kommer i andra hand :) Men det är väl så det ska vara också. Bättre att faktiskt GÖRA saker än att sitta vid datorn och skriva ;) Krya på dig! Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt:) Idag känns det bättre

    SvaraRadera