söndag 26 december 2010

Lycka!!

Då var julen över för denna gång:) Mycket trevligt var det! Själv fick jag många fina paket. Blans annat ett får och ett Lamm från bruka design:) Som jag har sökt och letat efter dem. Nu är lyckan total. ÄNTLIGEN så är de mina. De var mig inte några enkla att få tag på. Det var mina föräldrar som på en rea till våran huvudstad fick tag på dessa. I första butiken var de slut:( men i den andra fans det ett svart får och några lamm. Nu bor fåret med ett lamm hemma i mitt fönster i vardagsrummet. Det symboliserar försat steget mot att få ordning på vardagsrummet som jag vill. Sakta men säkert ska det gå åt rätt håll hoppas jag.

Mycet har hänt sen jag blogga sist. Känns som att jag inte ens kan sammanfatta det här. Men jag vill framförallt gratta alla som har fått tillökning i sina familjer:) och speciellt till min goa vän som har fått två suppersöta ljuvliga små flickor. ETT STORT GRATTIS!

God fortsättning till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar