fredag 7 januari 2011

Julen ska bort!



Nu är det dags att säga adjö till julen för denna gången. Granen åkte ut för en stund sedan efter att jag upptäckte att det var mer barr under än i granen. Tyckte mycket om våran gran i år. Fast det gör jag alla år. Älskar mina fina udda saker som får hänga i granen. Alla minnen när jag införskaffar dem och alla vackra som jag älskar...mmm i LÖV min gran. Men nu får det vara bra för i år.

Tomtarna får också åka ner i sin låda. Ni får se några av mina fina handmålade tomtar:) Känner mig faktiskt lite sugen att producera några till.... var längesedan jag kände så. Känns som ett bra tecken.

2011 kommer bli ett bra år det är jag säker på!

Nu måste jag ta bort tomtarna från bordet, hör att de börjar få egna små ben:) Bäst att rädda dem om jag vill ha kvar dem.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen och va gullig du är som länkade till mig i förra inlägget! :-)
    Det är så himla skönt att fått städat bort julen, nu vill smn bara ha vår!!!!
    Ha en go helg!!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Nu vill man bara ha vår....Det är så sant som det är sagt. Längtar! Ha en go helg ni med. Kram

    SvaraRadera