måndag 3 januari 2011

Nytt år!!

Nytt år nytt liv!!! Tänkte att jag skulle ta och förändra vissa saker i mitt liv detta år. Tänker först och främst att jag ska börja träna. Får se hur det blir med den saken.... men jag ska i alla fall försöka att ta tag i den biten.

Detta året ska jag kanske försöka att ordna upp vad jag vill göra när jag blir stor. Kanske nå något mål...får se hur det blir. Men jag tror att det kommer bli ett supper bra år. Först ska jag arbeta och studera denna första delen av året sen får vi se hur det artar sig.

Nyår blev en härlig tillställning med goda vänner. Middagen som tillslut blev fyra rätters var supper god. Till stor del berode det på en god väns ädla matlagningskonster. Ett stort tack ska du ha:) För den som är intresserad av hur maten såg ut kan kika in på anna-nazima.blogspot.com förövrigt en riktigt mysig blogg att läsa, speciellt om man gillar mat och smarriga bakverk.

Nu är det arbeta som gäller igen efter ett par dagars ledighet, men nu går det mot ljusare tider och det är inte helt fel. Känns så skönt:)


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar