onsdag 19 januari 2011

Nytt och vårigt!

Hemma kämpar jag med att få bort all julen...Jag vet att jag är sen. Det är Julgardinerna som hänger kvar av den enkla anledningen att jag vill ha nya och inte har hunnit att köpa nya:) Har ett litet hopp om att det ska ske i helgen. Det är mitt vardagsrum som behöver att ansiktslyft. Innan jul hittade jag så fint tyg på Ikea men då var det inte aktuellt med vårgardiner. Men nu är det hög tid att införskaffa detta.


Dessa tyger från ikea kan jag tänka mig:)


I dag är det onsdag men jag längtar redan till helgen då vi ska vara LEDIGA! Jag menar inte bara lediga från arbetet utan även från hemmets alla krav. Vi ska nämligen åka ut till mamma och pappas sommarstuga och bara vara:) Eller kanske inte riktigt bara vara för vi ska på barnkalas tillkompisens son som fyller 5, men som tur är bor de i närheten av sommarstugan så det passar bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar